miercuri, 13 octombrie 2010

Cum cureţi bicicleta de noroi.




Î:Cum cureţi bicicleta de noroi?
R:Cu multă dragoste.

Eu mi-am pregătit la uşă un "kit de curăţare", şi de câte ori ajung cu bicla acasă, îmi ia 15 min (după ceas) să o curăţ. Kit-ul constă în cârpe mici, cârpe medii şi cârpe mari. Cârpe cârpe şi iar cârpe. Instrucţiuni de utilizare: Se ia cârpa mare, se udă, şi se şterge cu foarte mare atenţie stratul gros de noroi, şi nu se apasă pentru a nu zgâria vopseaua. Apoi se ia cârpa nr 2 uscată, şi se curăţă orice pată de apă ori noroi rămasă de la operaţiunea 1. Cârpa nr 3, se udă abundent şi se curăţă cauciucurile, jantele şi saboţii (după caz, şi mai ales dacă ai V-brake). Foarte important: Nu lăsaţi apă în interiorul capetelor de şurub tip imbus. Ruginesc foarte repede. Ele se curăţă cu beţigaşe de urechi, şi ca să nu mai aveţi de făcut această operaţiune foarte des, după curăţarea apei, puneţi ulei pe un beţigaş şi trataţi-le pe toate. Aşa data viitoare, apa nu va mai sta acolo. După curăţare, bicla se va unge dacă e nevoie, şi se va depozita cu multă dragoste într-un loc primitor şi cald din cea mai frumoasă cameră a ta, pe post de ornament velo, la loc de cinste.

PS: De unde atâtea cârpe? Eu după utilizare le clătesc puţin şi la viitoarea maşină de spălat le bag şi pe ele. Le reutilizez de câteva ori, apoi le schimb din haine uzate :-p

Ionuţ

Niciun comentariu: